EL CERVELL BILINGÜE
El bilingüisme s'ha considerat sempre positiu en l'aprenentatge? No, ja que fins 1923 es considerava que el bilinguisme no era positiu, era un retard en l'aprendentatge, però actualment es considera que es positiu perquè te més beneficis. A quina o a quines edats es pot parlar d'un bilingüe primerenc? Abans dels 5 anys, dels 7 anys o dels 12, depenent de l'autor i la seua investigació. Després de les anàlisis científiques realitzades, quins són els avantatges que se'ls poden atribuir als individus bilingües ? Te beneficis en la funció ejecutives i en la resolució de problemes, Conserven millor la substància blanca i el nivell cognitiu el conserven més temps. Les estructures subcorticals, que són rellevants per al control de moviemnts que fem més automàticament, están mes desencvolupats en persones bilingües. També parla sobre els beneficis diferits, que són els que s'observen en l'etapa final de la vida. ...