VÍDEO FRANCESCO TONUCCI

VÍDEO: Les opinions de Tonucci sobre la LOMQE

Aquestes son les preguntes que més m'han agradat del vídeo, perquè les considere de les més importants, perquè l'educació es una de les coses més importants que hi ha i tots l'hem de rebre-la.


- Com afirma el sr. Wert : Hi ha assignatures més importants i altres que no ho són tant ?



No, unes no son més importants que altres, però pot ser per a el que vulgues dedicar en el teu futur, unes et seràn més útils que altres.



- Qué significa educar en la diversitat? Millor separem per el rendiment ?


Educar en la diversitat és que tots tinguen el dret de rebre la mateixa educació, que en una mateixa clase hi hagen diferents persones amb diferents ritmes d'aprenentatge, diferents cultures, etc.


- Per què és important l'educació ?


La educació és molt important, tots els nens i nenes hem de rebrela, hem d'anar a l'escola per a que ens ensenyen la materia, conceptes básics, educació, hàbits, companyerisme, etc. Totes aquelles coses que ens ensenyen al col.legi.



-Per què es important l'educació pública?


Perquè no tot el mon pot accedir a una educació privada, no tots tenen diners suficients per a pagar per la educació dels seus fills. Y tots tenim dret a una educació de qualitat i pública.




Comentarios