CARTA DIRECTOR
20 de Marzo de 2019 Benvolgudes famílies , em dirigisc a vosaltres per a comentar-vos la nova llei 4 de 2018. Amb l'aparició d'aquesta nova llei és necessari canviar el programa lingüístic del centre. El canvi que comportarà açò, serà la impartició de més hores en valencià i anglés com a llengua vehicular, és a dir, un canvi en la redistribució de les hores lectives. A més, es fomentaran activitats extraescolars i complementàries en les 3 llengües El Consell d’Europa s’ha compromés a millorar la competència plurilingüe de la ciutadania europea. Més en con...