2ª SESSIÓ: LECTURA ORALITZADA
A clase hui hem realitzat la segona sessió de lectura oralitzada, en aquest cas el text gira entorn dels contes. Qué és un conte en essència? Un conte és una obra d'art. Es una manera d'enssenyar als xiquets informació. Benefici dels contes explicats reporten als infants. Els contes tenen molts beneficis per als infants, obri la seua imaginació, transmet valors i lliçons a través d'ells, aumenta el plaer de la lectura, etc. Una experiència personal. Ens conta l'experiència personal d'una jove, que ha de cuidar a la seua cosina en la que no te molta relació, mitjançant el conte conseguix que la seva cosina s'arrime a ella i tinga confiança amb ella.