2ª SESSIÓ: LECTURA ORALITZADA

A clase hui hem realitzat la segona sessió de lectura oralitzada, en aquest cas el text gira entorn dels contes.


  • Qué és un conte en essència?
Un conte és una obra d'art. Es una manera d'enssenyar als xiquets informació.

  • Benefici dels contes explicats reporten als infants.
Els contes tenen molts beneficis per als infants, obri la seua imaginació, transmet valors i lliçons a través d'ells, aumenta el plaer de la lectura, etc.


  • Una experiència personal.
Ens conta l'experiència personal d'una jove, que ha de cuidar a la seua cosina en la que no te molta relació, mitjançant el conte conseguix que la seva cosina s'arrime a ella i tinga confiança amb ella.

Comentarios