CARTA DIRECTOR

                                                                                                       
 20 de Marzo de 2019

Benvolgudes famílies,
em dirigisc a vosaltres per a comentar-vos la nova llei 4 de 2018.
Amb l'aparició d'aquesta nova llei és necessari canviar el programa lingüístic del centre. El canvi que comportarà açò, serà la impartició de més hores en valencià i anglés com a llengua vehicular, és a dir, un canvi en la redistribució de les hores lectives. A més, es fomentaran activitats extraescolars i complementàries en les 3 llengües


El Consell d’Europa s’ha compromés a millorar la competència plurilingüe de la ciutadania europea.
Més en concret, cada centre educatiu gestionarà la distribució d’hores dedicades a cada llengua segons el precepte següent: dotació de docents habilitats per a impartir matèries en valencià i anglès.
Parlant sobre el 2n cicle d’educació infantil, l’anglés s’impartirà en màxim un 10% de l’horari curricular, el valencià i el castellà amb un mínim de 25% del temps lectiu destinats a continguts curriculars.


Per tant, a partir del any vinent, tant l’alumnat de 3 anys, com el de 4 i 5 anys, hauran de rebre aquest nou programa lingüístic.

Atentament, 
        
Alba Llorca, directora del centre.

Comentarios