VARIABLES QUE INTERVENEN EN LA LLENGÜA

Quines penseu que són les diferències entre un programa en L2 com a llengua vehicular per a l'alumnat castellanoparlant, i un altre que utilitze només la L1?


  • Quant a l'alumnat bilingüe no hi haurà cap problema, ja que compren perfectament les dues llengues. El problema estarà en quan l'alumnat siga monolinguë ja que si el programa es basa en l'utilització de la L1 solament, sempre serà monolingüe, perquè mai aprendrà una segona llengua.

  • Quant al professorat es tendrà en compte que estiga cualificat per impartir les clases.

  • Quant als objectius, haurà de dominar les dues llengues.
I si l'alumnat es valencianoparlant?

Si l'alumnat es valencianoparlant, el seu objectiu serà mantindre la llengua i intentar que no es perga.

Comentarios