PRESENTACIÓ
Hola ! Sóc Alba Llorca, alumna de segon de carrera del Grau mestre d'educació infantil.
Vaig nàixer a Alcoi, una ciutat de la província d'Alacant, però actualment, de dilluns a divendres visc a San Vicent del Raspeig.
Aquest blog l'he creat per a l'assignatura de "Habilitats comunicatives i lectoescritura en català". La idea de tindre un blog per a escriure en valencià m'agrada, ja que la meua llengua materna es el valencià i no em costa expresarme, escriure i parlar en valencià.
Fins la pròxima !!

Comentarios
Publicar un comentario