LECTURA ORALITZADA 1ª SESIÓ

Hui a classe hem llegit un text molt interessant, hem llegit l'article "Fer de mestres". Aquest text tracta sobre l'educació i la nostra feina de ser mestre. Per a mi, ser mestra a part de transmetre coneixements als xiquets i xiquetes també significa transmetre'ls valors, actituds, eines i instruments necessaris per al seu desenvolupament. 

El text sí que està en la meua primera llengua, el valencià, així que no he tingut dificultat al llegir-lo. Davant del meu grup de treball l'he llegit jo en veu alta i sí que he estat més pendent de com llegia més que del que estava llegint, però no perquè em faça vergonya parlar en valencià.
Sí que és cert que al comentar-lo amb els participants del grup, m'ha fet entendre'l millor i d'aquesta forma hem compartit divereses opinions i posa't en comú el que pensàvem. 


Comentarios